دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ مازیار فلاحی به نام نازنین

مازیار فلاحی نازنین


دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام نازنین
Mazyar Fallahi - Nazanin
ترانه : محمد مهدی علی نژاد ؛ موزیک : فرامرز نصیری ؛ تنظیم : بهرنگ قدرتی
متن ترانه نازنین از مازیار فلاحی

ای جان من جانان من / تو جان جانی

من سرخوشم من دلخوشم / چون تو بمانی

مازیار فلاحی نازنین | دانلود آهنگ مازیار فلاحی به نام نازنین
ای جان من جانان من
تو جان جانی
من سرخوشم من دلخوشم
چون تو بمانی
من بی تو اینجام خسته جانم بی قرارم
من مانده ام با خاطرت در روزگارم
بیا بیا نازنین ببین ببین با منی چو شد فدا جان من فدای جان تو
بیا بیا دلبرا تو در برم جان بخواه چو شد فدا جان من فدای جان تو
بیا بیا بی تو من خسته جانانم ببین ببین بی تو من جان پریشانم بی تو من بی قرارم
بیا ببین از غمت ناله سر دادم ببین مرا بی کسم دلبرم جانم بی تو من بی قرارم
بیا بیا نازنین ببین ببین با منی چو شد فدا جان من فدای جان تو
بیا بیا دلبرا تو در برم جان بخواه چو شد فدا جان من فدای جان تو

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مازیار فلاحی به نام نازنین کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.