دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ بابک مافی به نام ای وای

بابک مافی ای وای


دانلود آهنگ جدید بابک مافی به نام ای وای
Babak Mafi - Ey Vay
تنظیم : امیر جمال فرد ؛ میکس و مستر : محمد فلاحی ؛ ترانه سرا : علی ثابت قدم
متن ترانه ای وای از بابک مافی

از دست نمیدم تورو که / باز بخوام بیام یه روز پس بگیرم

از قصد نمیگم دیگه از / عشقِ بینمون به هیچ کس

بابک مافی ای وای | دانلود آهنگ بابک مافی به نام ای وای
از دست نمیدم تورو که
باز بخوام بیام یه روز پس بگیرم
از قصد نمیگم دیگه از
عشقِ بینمون به هیچ کس
نمیگم ، نمیگم ، نمیگم ، نمیگم
از بس شنیدم حرفای حسودارو
همش پشتِ سرم میترسم ازت
هرجایی که میشینم از تو اسمی
ببرم ، ببرم ، ببرم ، ببرم
ای وای ، ای وای
با این که میدونم نمیاری نه رو حرفام
ای وای ، ای وای
من هرچیم از هرکی بخوام از تو نمیخوام
ای وای ، ای وای
با این که میدونم نمیاری نه رو حرفام
ای وای ، ای وای
من هرچیم از هرکی بخوام از تو نمیخوام
جز تو چی میخوام
من چیزی به غیره بودن از تو نمیخوام
بیرون نمیام از حسِ قشنگی
که خودت ساختی برام
جز تو چی میخوام
من چیزی به غیره بودن از تو نمیخوام
بیرون نمیام از حسِ قشنگی
که خودت ساختی برام
ای وای ، ای وای
با این که میدونم نمیاری نه رو حرفام
ای وای ، ای وای
من هرچیم از هرکی بخوام از تو نمیخوام
ای وای ، ای وای
با این که میدونم نمیاری نه رو حرفام
ای وای ، ای وای
من هرچیم از هرکی بخوام از تو نمیخوام

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ بابک مافی به نام ای وای کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.