دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام دهه شصت

حمید هیراد دهه شصت


دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام دهه شصت
Hamid Hiraad - Dahe 60
ترانه : عبدالجبار کاکایی ؛ ملودی : حمید هیراد ؛ تنظیم : امیر میلاد نیکزاد ؛ مستر : رضا پارساییان
متن ترانه دهه شصت از حمید هیراد

ساده از دست ندادم دل پر مشغله را / تا تو پرسیدی و مجبور شدم مسئله را

عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ / دانه انداخت و از شرم ندیدم تله را

حمید هیراد دهه شصت | دانلود آهنگ حمید هیراد به نام دهه شصت
ساده از دست ندادم دل پر مشغله را
تا تو پرسیدی و مجبور شدم مسئله را
عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ
دانه انداخت و از شرم ندیدم تله را
عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ دانه انداخت و از شرم دانه انداخت و از شرم
دانه انداخت و از شرم ندیدم تله را
دهه شصتی دیوانه ی یک بار عاشق خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را
من برادر شده بودم و برادر باید وقت دیدار رعایت بکند فاصله را
و تو خندیدی و از خاطره ها جا ماندم با تو برگشتم و مجبور شدم قافله را
عشق گاهی سبب گم شدن خاطره هاست خواستم باز کنم با تو سر این گله را
دهه شصتی دیوانه ی یک بار عاشق خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را
من برادر شده بودم و برادر باید وقت دیدار رعایت بکند فاصله را

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ حمید هیراد به نام دهه شصت کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.