دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام اگه بودی

مهدی جهانی اگه بودی


دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام اگه بودی
Mehdi Jahani - Age Boodi
موزیک و ترانه : مهدی جهانی ؛ تنظیم : عماد لاریجانی ؛ میکس و مستر : محمد فلاحی
متن ترانه اگه بودی از مهدی جهانی

اگه بودی حال و روزم / با الانم خیلی فرق داشت

غم تو از دل من اینجوری / زندونی نمیساخت

مهدی جهانی اگه بودی | دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام اگه بودی
اگه بودی حال و روزم
با الانم خیلی فرق داشت
غم تو از دل من اینجوری
زندونی نمیساخت
افتادم این گوشه ی دنیا تک و تنها
دلم تنگ تو که نیستی
چی قشنگه توی این دنیای بی رنگ
منو ول نکن من این گوشه ی دنیا تک و تنهام من دیوونه از این دنیا فقط دستاتو میخوام
منو ول نکن من این گوشه ی دنیا تک و تنهام من دیوونه از این دنیا فقط دستاتو میخوام
ببین با دل دیوونه ی من هرجوری دوست داشتی تو تا کن اصلا راهتو از راه من خسته جدا کن
تو که بدجوری این دیوونه رو کردی اسیرش فقط دیدنتو از من دیوونه نگیرش
منو ول نکن من این گوشه ی دنیا تک و تنهام من دیوونه از این دنیا فقط دستاتو میخوام
منو ول نکن من این گوشه ی دنیا تک و تنهام من دیوونه از این دنیا فقط دستاتو میخوام

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام اگه بودی کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.