دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ فریدون آسرایی به نام شب روشن

فریدون آسرایی شب روشن


دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام شب روشن
Fereydoun Asraei - Shabe Roshan
موسیقی : بهروز صفاریان ؛ ترانه : حسین غیاثی
متن ترانه شب روشن از فریدون آسرایی

منم و یه قلبِ عاشق / توو شبای بی قراری

وقتی دلگیرم و دلتنگ / تو هوای منو داری

فریدون آسرایی شب روشن | دانلود آهنگ فریدون آسرایی به نام شب روشن
منم و یه قلبِ عاشق
توو شبای بی قراری
وقتی دلگیرم و دلتنگ
تو هوای منو داری
تویی یه چراغِ روشن
منم و یه شهره تاریک
تویی یه عشقِ بی مرز
منم و یه قلبِ کوچیک
نفسِ من شبِ روشن کجایی
سختِ از تو دل بریدن کجایی
تو که دوری نفسی نیست کجایی
من امیدم به کسی نیست کجایی
به هوای نفسِ تو زنده موندم
خسته بودم خودمو تا تو رسوندم
من به حرفِ این جماعت دل نبستم
تو به دادم برس امشب که شکستم
نفسِ من شبِ روشن کجایی
سختِ از تو دل بریدن کجایی
تو که دوری نفسی نیست کجایی
من امیدم به کسی نیست کجایی
نفسِ من شبِ روشن کجایی
سختِ از تو دل بریدن کجایی
تو که دوری نفسی نیست کجایی
من امیدم به کسی نیست کجایی

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ فریدون آسرایی به نام شب روشن کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.