دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ امیرعباس گلاب به نام بماند

امیرعباس گلاب بماند


دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب به نام بماند
AmirAbbas Golab - Bemanad
ترانه : علی بحرینی ؛ موزیک : امیر عباس گلاب ؛ تنظیم : مهیار رضوان
متن ترانه بماند از امیرعباس گلاب

بماند که میشد کنارم بمانی نماندی / بماند که کار دلم را به حسرت کشاندی

همه دلخوری های ریز و درشتم بماند / غروری که آن را به پای تو کشتم بماند

امیرعباس گلاب بماند | دانلود آهنگ امیرعباس گلاب به نام بماند
بماند که خواب و خیال من آشفته کردی بماند
که با جان و روح و روانم چه کردی
بماند که چشمان تو جز من عاشق ندارد بماند
که هیچ عاشقی حال منطق ندارد
بماند که میشد کنارم بمانی نماندی بماند
که کار دلم را به حسرت کشاندی
همه دلخوری های ریز و درشتم بماند
غروری که آن را به پای تو کشتم بماند
بماند که لبخند تو با محبت غریب است بماند
که چشم من از خنده ات بی نصیب است
بماند که گاهی امیدی به این زندگی نیست بماند که لبخند و آرامشم دائمی نیست
بماند که در دوریت فکر راحت ندارم بماند که به فاصله از تو عادت ندارم
مرا دم به دم به جنون میرسانی بماند چه راحت همه هستی ام میپرانی بماند
بماند که میشد کنارم بمانی نماندی بماند که کار دلم را به حسرت کشاندی
همه دلخوری های ریز و درشتم بماند غروری که آن را به پای تو کشتم بماند

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ امیرعباس گلاب به نام بماند کلیک کنید

دانلود آهنگ سینا درخشنده به نام خوش خنده ی من

سینا درخشنده خوش خنده ی من


دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام خوش خنده ی من
Sina Derakhshande - Khosh Khandeye Man
ترانه : ساره رسولی ؛ موزیک : فرزین کاتب ؛ تنظیم : شجاعت شفایی
متن ترانه خوش خنده ی من از سینا درخشنده

دلبر خوش خنده ی من / حرفاتو با خنده بزن لحن قشنگتو میخوام

بمون همیشه تو دلم نازتو دائم میخرم / بخند تا از غصه درآم

سینا درخشنده خوش خنده ی من | دانلود آهنگ سینا درخشنده به نام خوش خنده ی من
دیدمت عشق میان قلب من
دامن گرفت آسمانم از سر خشنودی باریدن گرفت
چشم هایت غصه را از زندگی من گ
رفت از همه عالم دلم تصمیم دل کندن گرفت
دلبر خوش خنده ی من
حرفاتو با خنده بزن لحن قشنگتو میخوام
بمون همیشه تو دلم نازتو دائم میخرم
بخند تا از غصه درآم
دلبر خوش خنده ی من حرفاتو با خنده بزن لحن قشنگتو میخوام
بمون همیشه تو دلم نازتو دائم میخرم بخند تا از غصه درآم
باش تا مرگم سرت باشد به روی شانه ام عطر تو دائم پیچیده در فضای خانه ام
خوب میدانی که من یک عاشق دیوانه ام خوب میدانی که من یک عاشق دیوانه ام
دلبر خوش خنده ی من حرفاتو با خنده بزن لحن قشنگتو میخوام
بمون همیشه تو دلم نازتو دائم میخرم بخند تا از غصه درآم
دلبر خوش خنده ی من حرفاتو با خنده بزن لحن قشنگتو میخوام
بمون همیشه تو دلم نازتو دائم میخرم بخند تا از غصه درآم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ سینا درخشنده به نام خوش خنده ی من کلیک کنید

دانلود آهنگ رضا صادقی به نام به تو مدیونم

رضا صادقی به تو مدیونم


دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام به تو مدیونم
Reza Sadeghi - Be To Madyounam
ترانه سرا : محسن حق نظری ؛ آهنگساز : محمد عابدینی ؛ تنظیم : هومن آزما
متن ترانه به تو مدیونم از رضا صادقی

میبینی چجوری شده فکر و خیال من / اون چشمات دل با منطقم

یهو پای تو / عقلشو از دست داد

رضا صادقی به تو مدیونم | دانلود آهنگ رضا صادقی به نام به تو مدیونم
میبینی چجوری شده فکر و خیال من
اون چشمات دل با منطقم
یهو پای تو
عقلشو از دست داد
تا به خودم بیام دیدم
مهر تو بدجوری توی دلم افتاد
چیزی ندارم واسه تو
به جز این دل دیوونم
این حال خوبمو
یجورایی به عشق تو مدیونم
جایی نمیرم پای تو پای اون همه خاطره میمونم
به خودم قول دادم همینجوری با عشق با تو باشم توی سختیا از هم نپاشم غمتم نباشه منو داری کنار خودت
آره قول دادم تو رو هیچ موقع تنها نذارم تویی که شدی دار و ندارم
غمتم نباشه منو داری کنار خودت
ازت ممنونم که موندی پام آخه جز عشق تو چی میخوام دیگه احساسم از تو حرفام معلومه
ازت ممنونم که با عشقت کاری کردی که عاشق شه دلی که تنها با تو آرومه
به خودم قول دادم همینجوری با عشق با تو باشم توی سختیا از هم نپاشم غمتم نباشه منو داری کنار خودت
به خودم قول دادم تو رو هیچ موقع تنها نذارم تویی که شدی دار و ندارم
غمتم نباشه منو داری کنار خودت

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ رضا صادقی به نام به تو مدیونم کلیک کنید

دانلود آهنگ 7 بند به نام وقتو بی وقت

7 بند وقتو بی وقت


دانلود آهنگ جدید 7 بند به نام وقتو بی وقت
7 Band - Vaghto B Vaght
متن ترانه وقتو بی وقت از 7 بند

وقت و بی وقت / دلم برای تو تنگه میشه

سر چشمای تو / زندگیم جنگ میشه

7 بند وقتو بی وقت | دانلود آهنگ 7 بند به نام وقتو بی وقت
وقت و بی وقت
دلم برای تو تنگه میشه
سر چشمای تو
زندگیم جنگ میشه
وقت و و بی وقت همش دلم تورو میخوادت تو نمیدونی ولی همش میرم تو یادت
بی تو یک شبم نشد یه لحظه خوابم ببره حسی که دادی به من از سرم نمیپره
عشق همین یک کلمه است یعنی دوست دارم یعنی اصلا نمیخوام چشم ازت بردارم
درد یعنی یه دنیا حرف توی قلبم هست که اگه بهت نگم میدمت از دست
تو کی هستی که دلم واسه چشمات رفت گم شدم توی نگات زندگیم باهات رفت
اولین باره دلم به کسی دل بست نمیتونم بذارم تو بری از دست

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ 7 بند به نام وقتو بی وقت کلیک کنید