دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده به نام دلتنگ توام

حجت اشرف زاده دلتنگ توام


دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام دلتنگ توام
Hojat Ashrafzadeh - Deltange Toam
ترانه : حسین غیاثی ؛ موزیک : محمد محتشمی ؛ تنظیم : رضا پناهی
متن ترانه دلتنگ توام از حجت اشرف زاده

ای در این حادثه ها / نام تو آرامش من

ای حواست به منو / حال دل سرکش من

حجت اشرف زاده دلتنگ توام، دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده دلتنگ توام   متن ترانه
ای در این حادثه ها
نام تو آرامش من
ای حواست به منو
حال دل سرکش من
ای خیال خوش لبخند تو امنیت من
ای تو همسایه و هم گریه و هم صحبت من
دلتنگ توام که به داد دلم برسی
تا عشق تو را نفسی ندهم به کسی
دلتنگ توام دلتنگ توام
من گمشده ام تو مرا به خودم برسان
تا با نفست بتپد دل تنگ جهان
هی نبض زمان ای قلب جهان
قامت عشق در آیینه ماه افتاده
بر دلم شوری از این عشق به راه افتاده
میشود دور تر از چشم جهان دور تو گشت
ای که تنهایی تنها به تو باید برگشت
دلتنگ توام که به داد دلم برسی
تا عشق تو را نفسی ندهم به کسی
دلتنگ توام دلتنگ توام
من گمشده ام تو مرا به خودم برسان
تا با نفست بتپد دل تنگ جهان
هی نبض زمان ای قلب جهان

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ حجت اشرف زاده به نام دلتنگ توام کلیک کنید

دانلود آهنگ گرشا رضایی به نام دل ندارم

گرشا رضایی دل ندارم


دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی به نام دل ندارم
Garsha Rezaei - Del Nadaram
ترانه : علی بحرینی ؛ موزیک : گرشا رضایی
متن ترانه دل ندارم از گرشا رضایی

دل ندارم که بمونی دل ندارم که بری / دل ندادم که ببینم واسه رفتن حاضری

چی عوض شد تو وجودم / این نبودم قبل تو

گرشا رضایی دل ندارم، دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی دل ندارم   متن ترانه
دل ندارم که بمونی دل ندارم که بری
دل ندادم که ببینم واسه رفتن حاضری
چی عوض شد تو وجودم
این نبودم قبل تو
مطمئن باش هرچی بودم این نبودم قبل تو
اینم از من اینم از تو اینم از این زندگی
گاهی رازاتو نمیشه حتی به خودت بگی
اون دوتاییا تموم شد اما باز دوست دارم
دوست دارم گوشه ی قلبت خودمو جا بذارم
من بهونت کرده بودم تا نفس باشی برام
میرم و میری و میدونی چقدر تورو میخوام
بر میگردم به گذشته از همیشه خسته تر
چیزی از دلم نمونده که بگم منم ببر
اینم از من اینم از تو اینم از این زندگی
گاهی رازاتو نمیشه حتی به خودت بگی
اون دوتاییا تموم شد اما باز دوست دارم
دوست دارم گوشه ی قلبت خودمو جا بذارم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ گرشا رضایی به نام دل ندارم کلیک کنید

دانلود فیلم آشفتگی

دانلود فیلم آشفتگی با لینک مستقیم
دانلود با کیفیت 1080P Blu-ray، 1080P، 720P، 480P
برای دانلود قانونی و حلال این فیلم ، به ادامه مطلب مراجعه کنید
دانلود فیلم آشفتگی
نام فیلم : آشفتگی
کارگردان : فریدون جیرانی
تهیه کننده : فریدون جیرانی
نویسنده : فریدون جیرانی
بازیگران : بهران رادان، مهناز افشار، مهران احمدی، نازنین صلح جو و نسیم ادبی
کشور : ایران
ژانر : جنایی و عاشقانه
سال : 1399
زبان : فارسی
خلاصه داستان : روایت دو برادر دوقلو به نام‌های بردیا و باربد که هر دو با بازی بهرام رادان است. روند پیش‌برد داستان اینگونه القا می‌کند که بردیا و باربد از زمان کودکی در تمام زندگی خود، با هم در رقابت بوده‌اند. بردیا، صاحب شرکت بزرگی است که برایش شرایط مالی مساعدی را به همراه آورده، اما بارید یک نویسنده شکست‌خورده و ناموفق است. این دو پس از چند سال یکدیگر را در حالی ملاقات می‌کنند که قرار است برای عقد قراردادی به شمال کشور بروند و در این مسیر، اتفاقاتی میان این دو شخصیت داستان رقم می‌خورد…

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود فیلم آشفتگی کلیک کنید

دانلود آهنگ رضا صادقی به نام قاتل

رضا صادقی قاتل


دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام قاتل
Reza Sadeghi - Ghatel
ترانه و موزیک : رضا صادقی ؛ تنظیم : بهروز صفاریان
متن ترانه قاتل از رضا صادقی

من قاتل کسی شدم / که جرم اون عشق بود

من قاتل کسی شدم/ که عشقو میفهمید

رضا صادقی قاتل، دانلود آهنگ جدید رضا صادقی قاتل   متن ترانه
من قاتل کسی شدم
که جرم اون عشق بود
من قاتل کسی شدم
که عشقو میفهمید
از تنها بودن از هر تنهایی میترسید
من قاتل کسی شدم که عشقو باور کرد
تموم زندگیشو داد و تنها سهمش درد
دنیاشو، رویاشو با سادگیش ویرون کرد
من کشتم اون منِ صاف و ساده ی دل روشنِ
اونی که دم از عشق میزنه
اون که قلبمو خون کرد
من کشتم اون کسی که تنها سهمش دلواپسی
از خودی و از هر کسی
حال و روزش درد
با هرکی خوبی کرد بدی دید
از هرکی میرنجید خندید
بغضش توو شب دیدنی بود
خواه یا ناخواه رفتنی بود
دستاش بی نمک بود و خالی
دنیاش عروسکای پوشالی
من راحتش کردم از این درد
دردی که رویاشو فلج کرد
من کشتم اون منِ صاف و ساده ی دل روشنِ
اونی که دم از عشق میزنه
اون که قلبمو خون کرد
من کشتم اون کسی که تنها سهمش دلواپسی
از خودی و از هر کسی
حال و روزش درد
من کشتم اون منِ صاف و ساده ی دل روشنِ
اونی که دم از عشق میزنه
اون که قلبمو خون کرد
من کشتم…
کشتم…

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ رضا صادقی به نام قاتل کلیک کنید