دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ ایوان بند به نام فراموشکار

ایوان بند فراموشکار


دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام فراموشکار
Evan Band - Faramooshkar
ترانه : حدیث دهقان ؛ تنظیم : امیر بهادر دهقان
متن ترانه فراموشکار از ایوان بند

فراموشت نکردم / آخرین یار

که از بن بست عشقت / مانده ام از آخرین بار

ایوان بند فراموشکار، دانلود آهنگ جدید ایوان بند فراموشکار   متن ترانه
فراموشت نکردم
آخرین یار
که از بن بست عشقت
مانده ام از آخرین بار
پر از ابر است چشمم شانه ات کو
تو ای خانه براندازم نشان خانه ات کو
مرا یاد تو دیگر داده بر باد
ولی یادت نمی آید مرا ای داد بی داد
یادم نمیکنی و ز یادم نمیروی
یادت بخیر یار فراموشکار من
بر باد داده ایم و به دادم نمیرسی
یادت بخیر بی خبر از حال من
فراموشت نکردم که نکردم
چنان با رفتنت از دست رفتم برنگردم
اگر چون آخرین پروانه در مشت
نیامدی مرا یک شب غم بی خبری کشت
اگر قلبم شبی از تپش افتاد
سری بزن به این خرابه ای خانه ات آباد
یادم نمیکنی و ز یادم نمیروی
یادت بخیر یار فراموشکار من
بر باد داده ایم و به دادم نمیرسی
یادت بخیر بی خبر از حال من

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ ایوان بند به نام فراموشکار کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.