دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ رضا بهرام به نام آدم سابق

رضا بهرام آدم سابق


دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام آدم سابق
Reza Bahram - Adame Sabegh
متن ترانه آدم سابق از رضا بهرام

آخر یک نفر خسته و تنهال ماند / آخر بغض من پیش دلت جا ماند

بی تو آدم سابق نشدم من دگر / عاشق نشدم بردی هوای مرا

رضا بهرام آدم سابق، دانلود آهنگ جدید رضا بهرام آدم سابق   متن ترانه
آخر یک نفر خسته و تنهال ماند
آخر بغض من پیش دلت جا ماند
بی تو آدم سابق نشدم من دگر
عاشق نشدم بردی هوای مرا
حیف که ماجرای هم نشدیم ما
برای هم نشدیم بردی تو جان مرا
پر پر کردم گل باغ غرورم را
تا در دستان تو باشد دل تنها
چنان کشتی دل غرق نگاهت شد
که رفت از یاد من غمهای این دنیا
پر پر کردم گل باغ غرورم را
تا در دستان تو باشد دل تنها
چنان کشتی دل غرق نگاهت شد
که رفت از یاد من غمهای این دنیا
به تقاص کدام کار من شده است
غم تو یار من چه خزان بدی بهار من
نکند ببری از یادم چه کنم ندهی
بر بادم گر تو رسی به فریادم
پر پر کردم گل باغ غرورم را
تا در دستان تو باشد دل تنها
چنان کشتی دل غرق نگاهت شد
که رفت از یاد من غمهای این دنیا
پر پر کردم گل باغ غرورم را
تا در دستان تو باشد دل تنها
چنان کشتی دل غرق نگاهت شد
که رفت از یاد من غمهای این دنیا

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ رضا بهرام به نام آدم سابق کلیک کنید

دانلود آهنگ مسیح به نام فازت عجیبه

مسیح فازت عجیبه


دانلود آهنگ جدید مسیح به نام فازت عجیبه
Masih - Faazet Ajibe
متن ترانه فازت عجیبه از مسیح

نذار سر به سر دل / در به در از همه خسته تر

میکنی دست به سر هی منو / بی تو بد میگذره نرو

مسیح فازت عجیبه، دانلود آهنگ جدید مسیح فازت عجیبه   متن ترانه
نذار سر به سر دل
در به در از همه خسته تر
میکنی دست به سر هی منو
بی تو بد میگذره نرو
چیزی کم نذاشتم هی
نه نه دست به سرم نکن
خسته ترم از تو من نمیگذرم هی
به تو بی من خوش میگذره نمیرم از دورو برت
اینجا جای منه حیف
فازت عجیبه آدم غریبه
دوست داشتم من ندادم فریبت
تو فازت عجیبه آدم غریبه
دوست داشتم من ندادم فریبت
منو کشت این فاصله چجور کنم ثابت بهت
بی خیال شو تو وا بده
بگو چی شده باعثش
چرا سرد شد این رابطه جوابمو بده
نه نه تنهاترم نکن
نمیگذرم از تو من عاشقترم هی
به تو بی من خوش میگذره نمیرم از دورو برت
اینجا جای منه حیف
فازت عجیبه آدم غریبه
دوست داشتم من ندادم فریبت
فازت عجیبه آدم غریبه
دوست داشتم من ندادم فریبت

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مسیح به نام فازت عجیبه کلیک کنید

دانلود آهنگ حمید هیراد و راغب به نام جذاب

حمید هیراد و راغب جذاب


دانلود آهنگ جدید حمید هیراد و راغب به نام جذاب
Hamid Hiraad و Ragheb - Jazzab
ترانه : آرش طاقتی ؛ آهنگ : ایمان یمینی و پیمان عدالت ؛ تنظیم : آرش آزاد
متن ترانه جذاب از حمید هیراد و راغب

به چه دلواپسی نابی / به سرم زده بی خوابی

صبرم شده لبریز کجایی / چه دل آشوبه ی جذابی

حمید هیراد و راغب جذاب، دانلود آهنگ جدید حمید هیراد و راغب جذاب   متن ترانه
به چه دلواپسی نابی
به سرم زده بی خوابی
صبرم شده لبریز کجایی
چه دل آشوبه ی جذابی
در این شب مهتابی
در تاب و تبم تا تو بیایی
به چه دلشوره زیبایی
در خلوت و تنهایی
دل در دل من نیست کجایی
به دل افتاده که می آیی
نزدیک همینجایی به به
چه حس و حال و هوایی
ای وای از عشق سخته وصفش
یه حس دیوانه کنندست
عشق از اول اینه رسمش
تا برسی رفته دل از دست
ای وای از عشق سخته وصفش
یه حس دیوانه کنندست
عشق از اول اینه رسمش
تا برسی رفته دل از دست
به چه دلشوره زیبایی
در خلوت و تنهایی
دل در دل من نیست کجایی
به دل افتاده که می آیی
نزدیک همینجایی به به
چه حس و حال و هوایی
ای امان از تو و شیدایی
از بس که تو زیبایی
من منتظرم تا تو بیایی
به به آن لحظه ی طوفانی
حالم رو که میدانی
جانم به فدایت تو کجایی
ای وای از عشق سخته وصفش
یه حس دیوانه کنندست
عشق از اول اینه رسمش
تا برسی رفته دل از دست
ای وای از عشق سخته وصفش
یه حس دیوانه کنندست
عشق از اول اینه رسمش
تا برسی رفته دل از دست

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ حمید هیراد و راغب به نام جذاب کلیک کنید

دانلود آهنگ مجید خراطها به نام یک ماه و چهل روز

مجید خراطها یک ماه و چهل روز


دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام یک ماه و چهل روز
Majid Kharatha - Yek Mah O Chehel Rooz
ترانه : مجید خراطها ؛ موزیک و تنظیم : حمید احدی
متن ترانه یک ماه و چهل روز از مجید خراطها

یک ماه و چهل روز / تو رفتی زندگیم از هم نپاشید

درست گفتی چه بی احساس و سردم / اصلا از دور حواسم بت نبودش

مجید خراطها یک ماه و چهل روز، دانلود آهنگ جدید مجید خراطها یک ماه و چهل روز   متن ترانه
یک ماه و چهل روز
تو رفتی زندگیم از هم نپاشید
درست گفتی چه بی احساس و سردم
اصلا از دور حواسم بت نبودش
اصلا عکساتم‌ هرشب چک نکردم

فقط تو غصه خوردی من نخوردم
فقط تو گریه کردی من نکردم !
از کی ندیدمت اصلا مهم نیست
به این یک ماه و چهل روز فکر نکردم

چقدر ریختم برات اشک
چقدر ریختم به پات عشق
عکسات انگاری زندس
دلم تنگ شد برات عشق
یه کم عطرم رو بو کن
منو حس کن قشنگه
من که اینجوری زندم ...
تو هم تست کن ، قشنگه !

بهم گفتی که بی احساس و سردم
نمیخواستم بهم وابسته باشی
آخه دلم نیومد بعد رفتن
حال الان من رو داشته باشی

الان ببینی موهامم سفیده
رو پام هستم ولی خشکیده ریشم
یه جوری بعد تو روحم ترک خورد
که دیگه آدم سابق نمیشه

چقدر ریختم برات اشک
چقدر ریختم به پات عشق
عکسات انگاری زندس
دلم تنگ شد برات عشق
یه کم عطرم رو بو کن
منو حس کن قشنگه
من که اینجوری زندم ...
تو هم تست کن ، قشنگه !

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مجید خراطها به نام یک ماه و چهل روز کلیک کنید

دانلود آهنگ ماکان بند به نام گره کور

ماکان بند گره کور


دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام گره کور
Macan Band - Gereh Koor
موزیک : یاشار خسروی و امیرمیلاد نیکزاد ؛ میکس و مستر : آرش پاکزاد
متن ترانه گره کور از ماکان بند

سمت نگات پر میزدم با بی زبونی / چشماتو میبستی چقد نامهربونی

دنبال جای امنی واسه عشق بودم / حالا یه آواره با احساس کبودم

ماکان بند گره کور، دانلود آهنگ جدید ماکان بند گره کور   متن ترانه
سمت نگات پر میزدم با بی زبونی
چشماتو میبستی چقد نامهربونی
دنبال جای امنی واسه عشق بودم
حالا یه آواره با احساس کبودم
نزدیک تر از سایه واست بودم ولی
باز تو راحت چرا شکوندی دلمو چرا
چی شد تو حال خوبمون غروب جمعه افتاد
به اسم تنهایی من دوباره قرعه افتاد
من از تو نه شاکیم از خودم که چشم و گوش بسته
تورو خواستم شدم حالا یه سرشکسته
چی شد تو حال خوبمون غروب جمعه افتاد
به اسم تنهایی من دوباره قرعه افتاد
من از تو نه شاکیم از خودم که چشم و گوش بسته
تورو خواستم شدم حالا یه سرشکسته
افتاد توی این رابطه یه گره کور که باز نمیشه تا ابد حتی به زور
خودمون زدیم به بیراهه حالا اون راهی که با هم هستیم فقط در حد یه ایستگاهه
چی شد تو حال خوبمون غروب جمعه افتاد
به اسم تنهایی من دوباره قرعه افتاد
من از تو نه شاکیم از خودم که چشم و گوش بسته
تورو خواستم شدم حالا یه سرشکسته
چی شد تو حال خوبمون غروب جمعه افتاد
به اسم تنهایی من دوباره قرعه افتاد
من از تو نه شاکیم از خودم که چشم و گوش بسته
تورو خواستم شدم حالا یه سرشکسته

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ ماکان بند به نام گره کور کلیک کنید