دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام گل رز

میثم ابراهیمی گل رز


دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام گل رز
Meysam Ebrahimi - Gole Roz
ترانه سرا و موزیک : نیما معین ؛ تنظیم و میکس و مستر : علی بیات
متن ترانه گل رز از میثم ابراهیمی

اون یه گل رز تو دستم داد / میکنم برگاشو رفت یا میاد

دوسش دارم زیاد / من دوست دارم زیاد

میثم ابراهیمی گل رز، دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی گل رز   متن ترانه
اون یه گل رز تو دستم داد
میکنم برگاشو رفت یا میاد
دوسش دارم زیاد
من دوست دارم زیاد
رنگ چشمات هنوز بهترین رنگه
بی آرایشم هنوز صورتت قشنگه
کاش تو من بودی میفهمیدی دلم تنگه
بین عقل و قلب من هر روز سرت جنگه
تو مال منی جات وسط وسطه قلبمه
طبیعی نیست عشق یه نفر این همه
کوتاه بیا بیا که بریدم از همه
واسه پریدن بی تو یه بالم کمه
تو مال منی جات وسط وسطه قلبمه
طبیعی نیست عشق یه نفر این همه
کوتاه بیا بیا که بریدم از همه
واسه پریدن بی تو یه بالم کمه
توی اتمسفر چشمات میخوام گم شم
میخوام گیج و معلق شم توی هوات
میخوام برگردی هر جوری شده پیشم
تا یه شاخه گل رز بخرم برات
همه گلبرگاشو بکن مث من
ببینم بر میگردی پیش من یا نه
شاید هرچی دیدم خواب بوده تا حالا
شاید تو هم دلت تنگه برام واقعا
تو مال منی جات وسط وسطه قلبمه
طبیعی نیست عشق یه نفر این همه
کوتاه بیا بیا که بریدم از همه
واسه پریدن بی تو یه بالم کمه
تو مال منی جات وسط وسطه قلبمه
طبیعی نیست عشق یه نفر این همه
کوتاه بیا بیا که بریدم از همه
واسه پریدن بی تو یه بالم کمه

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام گل رز کلیک کنید

دانلود آهنگ رضا صادقی به نام دلخوشی

رضا صادقی دلخوشی


دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام دلخوشی
Reza Sadeghi - Delkhoshi
ترانه : رضا صادقی ؛ موزیک : مهدی ابراهیم نژاد ؛ تنظیم : فرید ایمانی
متن ترانه دلخوشی از رضا صادقی

روانی نگاهتم / دیوونه من خرابتم

دیگه چجوری بهت بگم / هم پای بچه بازیات

رضا صادقی دلخوشی، دانلود آهنگ جدید رضا صادقی دلخوشی   متن ترانه
روانی نگاهتم
دیوونه من خرابتم
دیگه چجوری بهت بگم
هم پای بچه بازیات
همدست دیوونگیات
دیوونه میمیرم برات
جای منم تو زنده باش زندگی کن برنده باش دلخوشیای من همینه
غیر تو با همه بدم این شکلیه عاشق شدنم میخوام همه دنیا ببینه
جونم بسته به جونت جونمی خون تو رگ این دل مجنونمی
شهر و یار و دیار و قرار و نشونم و خونمی
جونم بسته به جونت جونمی خون تو رگ این دل مجنونمی
شهر و یار و دیار و قرار و نشونم و خونمی
تو جزئی از دنیام که نه تو همه دنیای منی
آدم ترین آدم منم وقتی تو حوای منی
من قید هر چی جز تورو از قبل و بعد تو زدم
وقتی که عاشقت شدم دوباره دنیا اومدم
جونم بسته به جونت جونمی خون تو رگ این دل مجنونمی
شهر و یار و دیار و قرار و نشونم و خونمی
جونم بسته به جونت جونمی خون تو رگ این دل مجنونمی
شهر و یار و دیار و قرار و نشونم و خونمی

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ رضا صادقی به نام دلخوشی کلیک کنید

دانلود آهنگ فریدون آسرایی به نام حسرت

فریدون آسرایی حسرت


دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام حسرت
Fereydoun Asraei - Hasrat
ترانه : مهدی عابدینی ؛ موزیک : مجتبی مصری
متن ترانه حسرت از فریدون آسرایی

میون ثانیه های انتظار / میشمرم دقیقه هارو چه زیاد

من و اون خوش خبری های محال / واسه فردایی که هیچوقت نمیاد

فریدون آسرایی حسرت، دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی حسرت   متن ترانه
میون ثانیه های انتظار
میشمرم دقیقه هارو چه زیاد
من و اون خوش خبری های محال
واسه فردایی که هیچوقت نمیاد
این تابستونم چه طولانی شده روز آخرش چه طوفانی شده
قرار این نبود که ما تنها بشیم تو تو آسمون و ما اینجا باشیم
برا لب هایی که هیچی نمیگن واسه چشمایی که خوابیده بودن
چی بخونم که چشاتو وا کنی یا یه حرفی بزنی صدا کنی
تو که رفتی کار من شده اشک و آه حسرت دیدن تو با یک نگاه
شده آرزوی هر لحظه ی من که بگن داره میاد مثل یه ماه
لحظه هامو میشمرم تا که بیای دم خونت بشینم کاری کنم
اما وقتی میرسم به کوچتون دل تنگ من میخواد زاری کنم
دل تنگ من میخواد زاری کنم ...
برا لب هایی که هیچی نمیگن واسه چشمایی که خوابیده بودن
چی بخونم که چشاتو وا کنی یا یه حرفی بزنی صدا کنی
تو که رفتی کار من شده اشک و آه حسرت دیدن تو با یک نگاه
شده آرزوی هر لحظه ی من که بگن داره میاد مثل یه ماه

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ فریدون آسرایی به نام حسرت کلیک کنید

دانلود آهنگ محمدرضا گلزار به نام به دادم برس

محمدرضا گلزار به دادم برس


دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام به دادم برس
Mohammadreza Golzar - Be Dadam Beres
ترانه و موزیک : راوی ؛ تنظیم : امیرمیلاد نیکزاد
متن ترانه به دادم برس از محمدرضا گلزار

تند رفتی من ازت جا موندم / دنیا با من نساخت

از همون موقع بچه که بودم / بهترینم آخر باهام رو به رو شد

محمدرضا گلزار به دادم برس، دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به دادم برس   متن ترانه
تند رفتی من ازت جا موندم
دنیا با من نساخت
از همون موقع بچه که بودم
بهترینم آخر باهام رو به رو شد
واسه من دنیا همون موقع
که تو رفتی تموم شد
بعد از تو هر کی باز بیاد پر نمیکنه جای خالیتو
من صبح تا شب دنبالتم چجوری چرا انقد بی خیالی تو
به دادم برسدستامو بگیر من قلاب نیستم و ماهی تو
به خاطر روزای خوبمون بیا بذار جلو پام یه راهی تو
بعد از تو هر کی باز بیاد پر نمیکنه جای خالیتو
من صبح تا شب دنبالتم چجوری چرا انقد بی خیالی تو
به دادم برسدستامو بگیر من قلاب نیستم و ماهی تو
به خاطر روزای خوبمون بیا بذار جلو پام یه راهی تو
بعد از تو هر کی باز بیاد پر نمیکنه جای خالیتو
من صبح تا شب دنبالتم چجوری چرا انقد بی خیالی تو
به دادم برسدستامو بگیر من قلاب نیستم و ماهی تو
به خاطر روزای خوبمون بیا بذار جلو پام یه راهی تو
بعد از تو هر کی باز بیاد پر نمیکنه جای خالیتو
من صبح تا شب دنبالتم چجوری چرا انقد بی خیالی تو
به دادم برسدستامو بگیر من قلاب نیستم و ماهی تو
به خاطر روزای خوبمون بیا بذار جلو پام یه راهی تو

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ محمدرضا گلزار به نام به دادم برس کلیک کنید