دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ علی پیشتاز به نام ما دو تایی

علی پیشتاز ما دو تایی


دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز به نام ما دو تایی
Ali Pishtaz - Ma 2 Taei
تنظیم : علی تیرداد ؛ موزیک و ترانه : نیما
متن ترانه ما دو تایی از علی پیشتاز

زیبا تر از تو مگه میشه / مگه هست مگه میشه

به کمتر از نگاه های تو دل بست / مگه میشه تو باشی

علی پیشتاز ما دو تایی، دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز ما دو تایی   متن ترانه
زیبا تر از تو مگه میشه
مگه هست مگه میشه
به کمتر از نگاه های تو دل بست
مگه میشه تو باشی
حواسم بره جایی خیلی روزا مونده بسازیم ما دوتایی
باز رگه خواب منو پیدا کردی باز موهای لعنتی تو وا کردی
جای من بودی می فهمیدی با چشای من خودتو میدیدی
یکی دوتا نیست حرفام وقتی با تو تنهام نفسم در نمیاد میلرزه دستام
تو که نمیدونی هر بار میخندی چند بار میمیرم واست من و کشتی دست بردار
بیبی فقط مال منی یه فرشته توی حال بدی
جونمم میدم واست همه جوره هستی پایه ردی
اصلا من بی تو نمی خوام زندگیم عوض شه
همیشه دنبالتم حتی اگه حست برعکس شه
ای جونم نگاه بکن ادا اطوارو رنگ چشاشو میدونم
تو همون نیمه ی منی و منم همون دیوونه ام
همونی که مست میشه با عطر تن تو ایرونم
باشه وقتی که نگاهت رو من زومه
با تو فقط میشم من همه جوره هیجانی
تو دیگه تو دل منی و دیگه اصلا واسه همه جا نی
رفتارات دیگه چفت خودمه تو دیدمی همه جایی
تو دلیل هیجانی آره تو دلیل هیجانی
یکی دوتا نیست حرفام وقتی با تو تنهام نفسم در نمیاد میلرزه دستام
تو که نمیدونی هر بار میخندی چند بار میمیرم واست من و کشتی دست بردار

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ علی پیشتاز به نام ما دو تایی کلیک کنید

دانلود آهنگ مهراد جم به نام خوابم برد

مهراد جم خوابم برد


دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام خوابم برد
Mehraad Jam - Khabam Bord
ترانه و موزیک : مهراد جم ؛ تنظیم : مسعود جهانی
متن ترانه خوابم برد از مهراد جم

پس بگو که قرار بود / تو بیایی و من نمیدانستم

ای دردت به جان / بی قرار پر گریه ام

مهراد جم خوابم برد، دانلود آهنگ جدید مهراد جم خوابم برد   متن ترانه
پس بگو که قرار بود
تو بیایی و من نمیدانستم
ای دردت به جان
بی قرار پر گریه ام
این همه سال ماه ساکت من کجا بودی
حالا که آمدی حرف ما بسیار وقت ما اندک آسمان هم که بارانیست
اون دیگه رفت اون دیگه نیست یه قاب عکس چشای خیس
اون دیگه نیست اون دیگه مرد قلب منم با خودش برد
وقتی برق تو چشاتو دیدم دلم کم آورد حیف محو اون چشات شدم خوابم برد
کجایی کجایی اصلا کجایی که من بی تو میدونم داغونم
کل شبارو زیر بارونم آخه داغونم داغونم
کجایی کجایی اصلا کجایی که من بی تو میدونم داغونم
کل شبارو زیر بارونم آخه داغونم میزنه بارونم
تو نیستی اما بوی عطرت یادگاری مونده خوب بلدی خودتو جا بکنی تو دل
اون روزایی که حتی یادتم نمونده چه حرفایی زدی که قلبمو سوزونده
کجایی کجایی اصلا کجایی که من بی تو میدونم داغونم
کل شبارو زیر بارونم آخه داغونم داغونم
کجایی کجایی اصلا کجایی که من بی تو میدونم داغونم
کل شبارو زیر بارونم آخه داغونم میزنه بارونم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مهراد جم به نام خوابم برد کلیک کنید