دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ ماکان بند به نام با تو

ماکان بند با تو


دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام با تو
Macan Band - Ba To
ترانه سرا : ایوب قلعه ؛ ملودی : امیربهادر ؛ تنظیم : مهرشاد خنج ؛ میکس و مستر : محمد فلاحی
متن ترانه با تو از ماکان بند

با تو تو قلبم یه خونه ساختم / من عشقو تازه با تو شناختم

اون دوتا چشمات آرامشم شد / با تو حریفم یه تنه من کل شهرو

ماکان بند با تو، دانلود آهنگ جدید ماکان بند با تو   متن ترانه
تو اومدی تو دنیام پاتو گذاشتی
واسم انگار خیلی فرق با همه داشتی
شدی یه ستاره تو آسمونم کنار تو
حالم خوبه میدونم اینو میدونم
با تو تو قلبم یه خونه ساختم
من عشقو تازه با تو شناختم
اون دوتا چشمات آرامشم شد
با تو حریفم یه تنه من کل شهرو
با تو تو قلبم یه خونه ساختم
من عشقو تازه با تو شناختم
اون دوتا چشمات آرامشم شد
با تو حریفم یه تنه من کل شهرو
واسه همه روزام از تو خاطره میخوام
دوست دارم تو هم باشی همیشه توی دنیام
عشقه این برقی که توی چشامه من
یه فرشته دارم که همیشه باهامه
با تو تو قلبم یه خونه ساختم
من عشقو تازه با تو شناختم
اون دوتا چشمات آرامشم شد
با تو حریفم یه تنه من کل شهرو
با تو تو قلبم یه خونه ساختم
من عشقو تازه با تو شناختم
اون دوتا چشمات آرامشم شد
با تو حریفم یه تنه من کل شهرو

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ ماکان بند به نام با تو کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.