دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ هاوش به نام دلم عاشق شده

هاوش دلم عاشق شده


دانلود آهنگ جدید هاوش به نام دلم عاشق شده
Havash - Delam Ashegh Shode
متن ترانه دلم عاشق شده از هاوش
هاوش دلم عاشق شده، دانلود آهنگ جدید هاوش دلم عاشق شده   متن ترانه
تا به تو فکر میکنم خودت زنگ میزنی
چقدر خوبه که حرف دلو تو قشنگ میزنی
این دل عجیب گیرته
تازه فهمیده که
تو نباشی نمیخوام دنیا نباشه
تو همونی که تو هرثانیه تو فکرشم
همه کاری میکنم که به تو نزدیک بشم
روی دیوارای شهر عکس تورو میکشم
تو همونی که تو هرثانیه تو فکرشم
همه کاری میکنم که به تو نزدیک بشم
روی دیوارای شهر عکس تورو میکشم

نمیخوام تو دلت کسی جز من بیاد
نمیزارم بری دور بشی از من زیاد
دل عاشق شده ای وای....
خیلیا حسودی میکنن با همیم
خیلی وقتا خوبه هیچی به هیچکی نگیم
چشمون میکنن ای وای
تو همونی که تو هرثانیه تو فکرشم
همه کاری میکنم که به تو نزدیک بشم
روی دیوارای شهر عکس تورو میکشم
تو همونی که تو هرثانیه تو فکرشم
همه کاری میکنم که به تو نزدیک بشم
روی دیوارای شهر عکس تورو میکشم

تو همونی که تو هرثانیه تو فکرشم
همه کاری میکنم که به تو نزدیک بشم
روی دیوارای شهر عکس تورو میکشم
تو همونی که تو هرثانیه تو فکرشم
همه کاری میکنم که به تو نزدیک بشم
روی دیوارای شهر عکس تورو میکشم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ هاوش به نام دلم عاشق شده کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.