دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ مهراد جم به نام دیدی

مهراد جم دیدی


دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام دیدی
Mehraad Jam - Didi
متن ترانه دیدی از مهراد جم

تو یه کم حوصله کن / بده من دلتو

شدم عاشق تو / من میمونم میدونی

مهراد جم دیدی، دانلود آهنگ جدید مهراد جم دیدی   متن ترانه
تو یه کم حوصله کن
بده من دلتو
شدم عاشق تو
من میمونم میدونی
کاش تو هم بتونی
پیشِ من بمونی
دیدی، دیدی گفتم بی تو یه درده
مالِ هم میشیم هوا که سرده
مالِ من میشی صبر کن یه ذره
دیدی گفتم جونِ دوتامون
چقد، دنیا اینجوری خوبه برامون
که هست دلم پیشِ دلت
دیدی، دیدی گفتم بی تو یه درده
مالِ هم میشیم هوا که سرده
مالِ من میشی صبر کن یه ذره
دیدی گفتم جونِ دوتامون
چقد، دنیا اینجوری خوبه برامون
که هست دلم پیشِ دلت
قدمام شونه به شونه با تو
نمیتونه بگیره کسی جاتو
تا ابد میمونی تو توو قلبم
غمت نباشه من خودم هستم تا آخرش با تو
فقط اخماتو وا کن
دیدی، دیدی گفتم بی تو یه درده
مالِ هم میشیم هوا که سرده
مالِ من میشی صبر کن یه ذره
دیدی گفتم جونِ دوتامون
چقد، دنیا اینجوری خوبه برامون
که هست دلم پیشِ دلت
دیدی، دیدی گفتم بی تو یه درده
مالِ هم میشیم هوا که سرده
مالِ من میشی صبر کن یه ذره
دیدی گفتم جونِ دوتامون
چقد، دنیا اینجوری خوبه برامون
که هست دلم پیشِ دلت

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مهراد جم به نام دیدی کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.