دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام دریا

محسن ابراهیم زاده دریا


دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام دریا
Mohsen Ebrahimzadeh - Darya
ترانه و موزیک : محسن ابراهیم زاده ؛ تنظیم : انوشیروان تربتی
متن ترانه دریا از محسن ابراهیم زاده

هوای خانه چه دلگیر است / تو نیستی دل از زمانه سیر است

تو حال این دلو نگاه / چرا رفتی چرا

محسن ابراهیم زاده دریا، دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده دریا   متن ترانه
هوای خانه چه دلگیر است
تو نیستی دل از زمانه سیر است
تو حال این دلو نگاه
چرا رفتی چرا
من چقدر برم دریا
دریای بی تو خیلی فرق داره
خنجر موجاش تو قلبم
این صدا بغضی از ته حلق داره
یادت میوفتم بی هوا بغضم میگیره
این آسمون با بغض من گریش میگیره
هر موج این دریا برام مث یه قصه اس
این قسمت ما بود آدم خندش میگیره
یادت میوفتم بی هوا بغضم میگیره
این آسمون با بغض من گریش میگیره
هر موج این دریا برام مث یه قصه اس
این قسمت ما بود آدم خندش میگیره
این عاشقت تنگی نفس داره
دنیا تو این جدایی دست داره
حال دلم خونه کی حالمو میدونه
درد دل این عاشقو کی میدونه
من چقدر برم دریا
دریای بی تو خیلی فرق داره
خنجر موجاش تو قلبم
این صدا بغضی از ته حلق داره
یادت میوفتم بی هوا بغضم میگیره
این آسمون با بغض من گریش میگیره
هر موج این دریا برام مث یه قصه اس
این قسمت ما بود آدم خندش میگیره
یادت میوفتم بی هوا بغضم میگیره
این آسمون با بغض من گریش میگیره
هر موج این دریا برام مث یه قصه اس
این قسمت ما بود آدم خندش میگیره

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام دریا کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.