دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ گرشا رضایی به نام هیپنوتیزم

گرشا رضایی هیپنوتیزم


دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی به نام هیپنوتیزم
Garsha Rezaei - Hipnotizm
ترانه سرا و موزیک : گرشا رضایی
متن ترانه هیپنوتیزم از گرشا رضایی

آروم آروم دوباره دلم / میره با اون نگاه جذاب

تو نگاهت چشامو مث / هیپنوتیزمه میبره تو خواب

گرشا رضایی هیپنوتیزم، دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی هیپنوتیزم   متن ترانه
آروم آروم دوباره دلم
میره با اون نگاه جذاب
تو نگاهت چشامو مث
هیپنوتیزمه میبره تو خواب
دلبر جون عمرم جونم برای چشمات چه ارزون عقلو دارم به پای چشمات
دلبر جونم من دیوونم یه چیزی ازم نخواه که نمیتونم
تا دنیا دنیاست جای تو اینجاست پای هیچ کسی به جز تو نمیمونم
تو با چشمات دوتایی نگو یک نفری آخه ظلمه بجنگم جلوتون یک نفری
دلم پیشت گیره عاشقی واگیره یک روز توام میگیری بازی تقدیره
دلبر جونم من دیوونم یه چیزی ازم نخواه که نمیتونم
تا دنیا دنیاست جای تو اینجاست پای هیچ کسی به جز تو نمیمونم

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ گرشا رضایی به نام هیپنوتیزم کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.