دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام سلام

علی عبدالمالکی سلام


دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام سلام
Ali Abdolmaleki - Salam
ترانه و آهنگ و تنظیم : علی عبدالمالکی ؛ میکس و مسترینگ : آرش نوایی ؛ ویولن : آرش روشن ؛ گیتار : علیرضا افشار
متن ترانه سلام از علی عبدالمالکی

سلام من اومدم خودم / صاحب قلبت شم

سلام من اومدم خودم / مرهم دردت شم

علی عبدالمالکی سلام، دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی سلام   متن ترانه
سلام من اومدم خودم
صاحب قلبت شم
سلام من اومدم خودم
مرهم دردت شم
سلام اجازه ی ورود به قلبتو میدی
سلام فراموشش کن هر کی قبل از منو دیدی
اومدم که بشم عشق آخرت
اومدم که بشم کل باورت
اومدم که بشم کل زندگیت
اومدم که بشم رویای بچگیت
سلام اومدم شاهزاده با اسب سفیدت شم
سلام من اومدم خودم عشق جدیدت شم
سلام من اومدم که عشق موندگارت شم
سلام من اومدم خودم دار و ندارت شم
اومدم که بشم عشق آخرت
اومدم که بشم کل باورت
اومدم که بشم کل زندگیت
اومدم که بشم رویای بچگیت
سلام ...

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام سلام کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.